*0010200821
*003NO-LaBS
*00520210706195821.0
*007t
*008180125b xx e 0 nob d
*009 cam
*019 $bl
*020 $a978-82-05-50833-0$qh.$cNkr 199.00
*035 $a(NO-LaBS)10870524(bibid)
*035 $a(NO-OsBA)0524617
*041 $hdan
*08204$qNO-OsBA$a372.21$223/nor
*090 $c372.21$dDRU
*092 $a372.21 DRU
*1001 $aDrugli, May Britt$d1958-$6(NO-LaBS)200821-1$_15173200
*24510$aGode rutinesituasjoner$cMay Britt Drugli
*2461 $aDet ved vi om gode rutinesituationer i dagtilbud$iOriginaltittel
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2018
*300 $a69 s.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)200821-1
*4901 $aDette vet vi om barnehagen
*500 $aOriginaltittel: Det ved vi om gode rutinesituationer i dagtilbud
*5058 $aHar bibliografi
*5208 $aDette heftet tar opp temaet rutinesituasjoner i barnehagen, for eksempel ved måltider, i garderoben eller ved bleieskift. Situasjonene er voksenstyrte og personalet har store muligheter til å påvirke det som skjer. De kan støtte opp under barnas emosjonelle, sosiale og språklige utvikling, samt læring, hvis de har fokus på kommunikasjon og samspill i tillegg til det rent praktiske. Boken kan brukes til refleksjon rundt samspillskvaliteten i rutinesituasjonene og om det eventuelt er rom for forbedringer. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65007$aBarnehagepedagogikk$9nob$2Bokbasen AS$_10644500
*65007$aBarnehager$9nob$2Bokbasen AS$_10995100
*65017$aBarnehagar$0(NO-OsBA)1110990$9nno$2bibbi$_35118000
*65017$aBarnehager$0(NO-OsBA)1110990$9nob$2bibbi$_35118100
*830 0$aDette vet vi om barnehagen$_11274100
^